Ez volt az első karakterem, nem ajánlom első karakternek, mivel jobb cuccokban állja csak meg a helyét!
Faj: ember vagy tündér, és szüksége van sok intelligenciára ékszerekből! :)
A misztikus és gonosz megidéző törvények uralják a sötétség lényeit.
A megidézők, Endendros kegyeltjei, rendkívüli tulajdonságuk segítségével átjárót nyitnak egy másik dimenzióba. Lehetőségük van megidézni, és irányítani lényeket, akik az ő oldalukon harcolnak, vagy akár gyógyítják is őket. A megidézőket ez veszélyes ellenféllé teszi. Támogatni tudják védő kristályaikkal a csoportjuk tagjait, gyengítő varázslataikkal hátráltatják az ellenfeleiket.
Verhtetlen pvp karakter, irányítása viszont nehéz.
Faj: ember, és ügyesség kell neki.
Lapiris istennő áldása kíséri az íjászt kalandjai során.
Mozgékony harcosok, akik mesterien bánnak az íjjal és a nyilakkal, köszönhetően hidegvérüknek és pontosságuknak. Közelharcban sem szabad alábecsülni őket, könnyedén kikerülik az ellenfelek ütéseit.
Egyik kedvencem, hozzá kell szokni, nincs folyamatosan sebző területi képessége, de brutálisan erőstud lenni, sajnos inkább 1v1-es küzdelmekre specializálódott, ugyanis közelharci karakter, és még aoe-ja sincs, szóval egyszerre max 1 ellenfelet tud stunnolni+ ütni is. Lehetsz támadó, vagy védő harcos is.
Faj: ember vagy macskaféle, erő, és némi ügyesség kell ékszereibe. :)
Rumapark hatalmas ereje segít a harcosnak túlélni minden küzdelmet.
A védekező harcosok hatékonyan bénítják ellenfeleiket, pajzsuk és páncéljuk segítségével hatékonyan blokkolják a támadásokat. A támadó harcosok hatalmas sebzéseket okoznak kétkezes fegyverükkel.
Személy szerinti kedvenc támadókarakterem, főleg több játékos ellen!
Faj: tündér, és ssok intelligenciára van szüksége ékszerekből! :)
A varázslatok szakértői, tűz és jég urai
Gyenge páncéljuk sebezhetővé teszi őket, de ezt ellensúlyozza hatalmas mágikus erejük.
Talán az összes közül a pap a legfontosabb, nincs megnyert BG, vagy TF a papok segítsége nélkül! :) Lehetsz támadó, vagy védő pap.
Faj: ember vagy tündér, bölcsesség kell neki.
Mint ahogyan Rekamies a víz istene is tette, a papok védelmezik csoportjuk tagjait.
Képesek ellenfeleiket ártalmatlan mókussá változtatni, ezzel is csökkentve a veszélyt. Saját csoportjuk tagjait védik, gyógyítják, és ha kell életre is keltik őket a halálból.
Éjjeljáróm is volt, elég sokat játszottam vele, feljődni szuper, viszont ő is inkább 1v1-es karakter.
Faj: ember vagy macskaféle, és erő kell neki némi ügyességgel . :)
Észrevétlen settenkedő, az árnyak sötétjéből lecsapó könyörtelen gyilkos.
Ha felfedezik őket, akkor a képességeik nem a leghatékonyabbak, de csak addig, míg távol vannak az ellenféltől.
Fajok:
Macskaféle: Hatalmas védelem, sok HP, nagy fizikai sebzés, szinte semmi varázserő, így közelharcos karakterekhez ez a faj ajánlott.
Ember: Közepes védelem, közepes HP, közepes fizikai sebzés, és egy kevés varázserő, szóval ő az aranyközépút, fizikai-távolharcos esetén ajánlott :)
Tündér: Kicsi védelem, kevés HP, viszont hatalmas mágikus sebzést okoznak, azaz több a varázserejük, mágikus karakterekhez ők ajánlottak!